JustMetin
Pentru o vizualizare mai buna pe JustMetin te rog INREGISTREAZATE !

[HOT]Ascaria Quest & Monsters by JustMetin [FUNCTIONAL QUEST]

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

[HOT]Ascaria Quest & Monsters by JustMetin [FUNCTIONAL QUEST]

Mesaj Scris de Pamela la data de Joi Iun 30, 2011 10:58 pm

De la tutorialul by OPG, v-ati intrebat vreodata de ce Ascaria nu are mobi si nici nu face nimic
Pentru cei care nu stiau este un fel de "Turnul Demonilor" doar ca altfel si intr-o mapa noua

Am sa incep prin a va prezenta in premiera quest-ul "Valea Ascaria" tradus de DanyBany in romana
Am postat quest-ul adevarat nebuguit ... sper sa am parte macar de un scuze de la cei care s-au indoit de mine !
Cod:
quest devildown begin
    state start begin
      when login begin
        if pc.get_map_index() == 202 then
            pc.set_warp_location(202, 3072, 12032)
        end
      end
 
      when 30122.chat."Secretele Ascaria" begin
        say_title("Fantoma Razboinicului")
        say("")
        say("Am fost un foarte bun razboinic al Armatei Imperiale.")
        say("Pe atunci exista un taram care era pazit de")
        say("dragon. Acuma este cunoscut de noi sub")
        say("Numele - Valea Ascaria. Mie mi-as fost interzi sa")
        say("dau inforamtii despre acest loc infricosator, dar")
        say("as putea sa te teleportez acolo daca ai vrea,")
        say("dar nu uita ai nevoie de mult curaj.")
        say("")
          say_reward("Vrei sa te teleportez in Valea Ascaria?")
       
        local s = select("Teleporteaza-ma", "Stau aci")
            if s == 1 then
              pc.warp(307200, 1203200)
            else
              return
            end
      end
     
      when 8024.kill with pc.get_map_index()==202 begin
        local jump1 = number(1, 20)
        if jump1<=10 then
            chat("Ai gasit bucate de harta.")
            chat("Adu-o fantomei sura.")
            game.drop_item(30136, 1)
        else
            chat("In acest metin nu ai gasit bucata de harta..")
        end
      end
     
      when 30121.chat."Bucata de Harta" begin
     
        if pc.count_item(30136)>=1 then
            say("Ai gasit o bucata de harta?!")
            say("Lasa-ma sa vad!")
            pc.removeitem("30136", 1)
            wait()
            say("Bine, cred ca este..")
            say("Este okey.. Ne vedem mai tarziu!")
            wait()           
            d.new_jump_all(202, 3182, 12142)
            d.setf("devillevel", 1)
        else
            say("Am auzit ca in aceste metine de prin zona")
            say("Se ascund bucati de harti,")
            say("Daca distrugi o piatra si gasesti o")
            say("Bucata de Harta, adumi-o mie si,")
            say("Te voi putea teleporta mai departem,")
            say("Astfel incat sa iti poti continua calatoria.")
        end
      end
     
      when login with pc.in_dungeon() and d.getf("devillevel") == 1 begin
     
        -- Removed Schlüsselsteine aus deinem Inventar falls vorhanden, um Bugusing vorzubeugen. --
            local boxto7= pc.count_item(30300)
            pc.remove_item(30300,boxto7)
        --------------------------------------------------------------------------------------------

            local vid = d.spawn_mob(11510, 268, 311)
            d.regen_file("data/dungeon/dd_regen2.txt")
            d.set_unique("real", vid)
            d.setf("devillevel", 1)
            d.notice("Gaseste si distruge legendarul Pumnal de Foc.");
       
      end
     
      when 11510.kill with pc.in_dungeon() begin
        if d.is_unique_dead("real") then
            d.setf("devillevel", 2)
            d.jump_all(3542, 12825)
        end
      end
     
      when 20083.chat."Traseuri Misterioase" with pc.in_dungeon() and d.getf("devillevel") == 2 begin
        say_title("Poeng-Hong")
        say("")
        say("Acest traseu.. Mi-ai adus aminte,")
        say("Demult cand alergam cu fratele meu pe aceste ")
        say("Traseuri, dar l-am pierdut pe fratele meu")
        say("Aceste drumuri sunt fosrte intortochiate.")
        say("Si trebuie sa ai grija..")
        say("")
        say("Daca l-as fi gasit pe fratele meu..")
        wait()
        d.setf("devillevel", 3)
        timer("devildown_spawnport", 1)
        d.jump_all(3347, 12810)       
      end     
     
      when devildown_spawnport.timer begin
        d.regen_file("data/dungeon/dd_warps.txt")
      end
     
      when 20080.chat."Poeng-Hong" with pc.in_dungeon() and d.getf("devillevel") == 3 begin
        say_title("Sao-Hae")
        say("")
        say("Fratele meu Poeng-Hong?")
        say("Te-ai inatalnit cu el?")
        say("Da el este fratele meu mai mare. Daca")
        say("as putea inca o data sa il mai pot vedea si")
        say("sa ii spun unde am fost atat timp.")
        say("")
        wait()
       
        d.setf("devillevel", 4)
        timer("devildown_jump1", 1)
      end     
     
      when devildown_jump1.timer begin
        d.regen_file("data/dungeon/dd_regen3.txt")
        local vid = d.spawn_mob(1191, 803, 290)
        d.set_unique("real", vid)
        d.jump_all(3619, 12075)
        d.notice("Cauta si omoara Vrajitoare de Gheata , astfel incat");
        d.notice("Paznicul din Subteran sa nu se mai ascunda.");
      end
     
      when 1191.kill with pc.in_dungeon() and d.getf("devillevel") == 4 begin
        if d.is_unique_dead("real") then
            d.spawn_mob(20351 , 740 , 207)
            d.setf("devillevel", 5)
        end
      end
     
      when 20351.chat."Paznicul din Subteran" with pc.in_dungeon() and d.getf("devillevel") == 5 begin 
        say_title("Paznicul din Subteran")
        say("Mi se spune Paznicul din Subteran.")
        say("Am stat mult timp aici si cunosc")
        say("zona mai bin ca tine, ca sa zic asa.")
        say("")
        say("Te-as putea teleporta la vechiile Sigilii.")
        say("Eu nu as putea sa merg acolo.")
        say("Locul acela este destul de sinistru.")
        say("")
        wait()
        d.setf("devillevel", 6)
        timer("devildown_jump2", 2)       
      end
     
      when devildown_jump2.timer begin
        d.jump_all(4426, 12370)
            d.regen_file("data/dungeon/dd_regen4.txt")
            d.spawn_mob(30101, 1241, 250)
            d.spawn_mob(30101, 1246, 242)
            d.spawn_mob(30101, 1255, 243)
            d.spawn_mob(30101, 1259, 250)
            d.spawn_mob(30101, 1254, 258)
            d.spawn_mob(30101, 1246, 258)
            d.spawn_mob(9003, 1167, 363)
            d.spawn_mob(9012, 1374, 250)
            d.setf("devildownstone_count", 6)
            timer('devildownstone1', 300)
            d.notice("Pentru ca portalul la Dragonul Rosu sa se deschida , trebuie");
            d.notice("sa fie deschise toate Sigiliile Vechi. Aveti 20 de minute");
            d.notice("pentru a deschide cele 6 Sigilii."); 
      end
     
      when devildownstone1.timer begin
        d.notice("Timp ramas: 15 Minute")
        timer('devildownstone2', 300)
      end

      when devildownstone2.timer begin
        d.notice("Timp ramas: 10 Minute")
        timer('devildownstone3', 300)
      end

      when devildownstone3.timer begin
        d.notice("Timp ramas: 5 Minute")
        timer('devildownstone4', 300)
      end

      when devildownstone4.timer begin
        d.notice("Timpul s-a terminat,")
        d.notice("Ve-ti fi teleportat afara.")
        d.exit_all()
      end
     
      when 2512.kill with pc.in_dungeon() and d.getf("devillevel") == 6 begin
        local KILL_COUNT_FOR_DROP_DEVIL_KEY = 15
        local n =d.getf("count") + 1
        d.setf("count", n)
       
        if n == KILL_COUNT_FOR_DROP_DEVIL_KEY then
            game.drop_item(50084, 1)
            d.setf("count", 0)
        end
      end
 
      when 30101.take with item.vnum == 50084 and d.getf("devillevel") == 6 begin
        npc.purge()
        item.remove()
        d.setf("devildownstone_count", d.getf("devildownstone_count") - 1)
        if d.getf("devildownstone_count") <= 0 then
            d.setf("devillevel", 7)
              -- Setzt die Timer von der Vorletzen EBENE auf 800000 Sec.
              -- Um das nachträgliche herausfliegen zu vermeiden.
              timer('devildownstone1', 800000)
              timer('devildownstone2', 800000)
              timer('devildownstone3', 800000)
              timer('devildownstone4', 800000)
              --------------------------------------------------------
            d.notice("Ai deschis toate Sigiliile Vechi.")
            d.notice("Portalul la Dragonul Rosu s-a deschis.")
            timer("devildown_nexttimer", 3)
        else
            d.notice("Mai ai de deschis "..d.getf("devildownstone_count").." Sigilii")
        end
      end
     
      when devildown_nexttimer.timer begin
        d.jump_all(4374, 12740)
        -- Firstspawn !!!
        d.regen_file("data/dungeon/dd_boss1.txt")
        ------------------
        timer("devildown_bosstimer1", 60)
      end
     
      when devildown_bosstimer1.timer begin
        -- 2. Spawn !!!
        d.regen_file("data/dungeon/dd_boss2.txt")
        ------------------
        timer("devildown_bosstimer2", 60)
      end
 
      when devildown_bosstimer2.timer begin
        -- 3. Spawn !!!
        d.regen_file("data/dungeon/dd_boss3.txt")
        ------------------
        timer("devildown_bosstimer3", 60)
      end
     
      when devildown_bosstimer3.timer begin
        -- 4. Spawn !!!
        d.regen_file("data/dungeon/dd_boss4.txt")
        ------------------
        timer("devildown_bosstimer4", 60)
      end
     
      when devildown_bosstimer4.timer begin
        -- 5. Spawn !!!
        d.regen_file("data/dungeon/dd_boss5.txt")
        ------------------
        timer("devildown_bosstimer5", 60)
      end
     
      when devildown_bosstimer5.timer begin
        -- 6. Spawn !!!
        d.regen_file("data/dungeon/dd_boss6.txt")
        ------------------
        timer("devildown_bosstimer_last", 60)
      end
     
      when devildown_bosstimer_last.timer begin
        -- Endspawn mit Drache !!!
        d.regen_file("data/dungeon/dd_boss7.txt")
        local vid = d.spawn_mob(2291, 1302, 708)
        d.set_unique("real", vid)
        ------------------
      end
     
      when 2291.kill with pc.in_dungeon() begin
        if d.is_unique_dead("real") then
            d.setf("devillevel", 0)
            d.notice("Ai invins Dragonul Rosu, Paznicul din Subteran e liber acum.");
            d.notice("Vei fi teleportat la inceput in 20 de secunde..");
            timer("devildown_escapetimer", 20)
        end
      end
     
      when devildown_escapetimer.timer begin
        d.exit_all()
      end
 
  end
end

Nota: Puteti copia quest-ul de aici sau downladati resursele de la final !

Ce contine pachetul de resurse Ascaria ?
- Harta
- Query pentru Navicat ai monstriilor
- Adaugarea monstrilor in "Valea Ascaria"
- Necesare pentru client ( Pentru a vedea mobi in caz ca nu ii vedeti )

1.0 Instalare In FilleZilla
- copiati continutul din "FTP/usr" in FilleZilla in "/usr"
- daca va zice ca exsista deja fisierul dati sa-l suprascrie
1.1 Instalarea Questulu
- dupa ce ati facut pasii de la 1.0 mergeti in Consola Virtuala (Virtual PC, Virtual Box.. etc)
- scrieti urmatoarele :
Cod:
cd /usr/rain/channel/share_data/locale/hongkong/quest
./qc devildown.quest


2.0 Instalare in Navicat/MySql
- Va logati in Navicat
- Mergeti la player
- Dati Click Dreapta pe player si dati Execute SQL file si selectati fisierul mob.sql din fisierul DB
- Start

3.0 Instalare in Client
- Copiem din Folderul client cele 6 fisiere si le punem in folderul pack al clientului
- Le suprascriem
3.1 NpcList.txt
- despachetam root.eix & root.epk
- Copiem si suprascriem npclist.txt cu cel vechi
- Impachetam inapot root.eix & root.epk

Nota:Unele cliente au npclist.txt in folderul principal al lor , si trebuie doar suprascrise !

Download : http://www.megaupload.com/?d=AGER2267
Download npclist.txt : http://www.megaupload.com/?d=D9126X6Q
Quest 100% funtional (cel de mai sus) : http://www.multiupload.com/14X94ZEKC0
Pentru probleme si informatii lasati un PM tot aici !
Traducere si tutorial by DanyBany !

Sper ca va placut ! Nu uitati sa alegeti o varianta la chestionarul de mai sus !
Sursa: 4*****

Pamela
Miss JustMetin
Miss JustMetin

Bara Warn :
Mesaje : 51
Popularitate : 0

Sus In jos

Re: [HOT]Ascaria Quest & Monsters by JustMetin [FUNCTIONAL QUEST]

Mesaj Scris de danger655 la data de Joi Iun 30, 2011 11:40 pm

Aceste este Valea Ascariei by Phill si quest by danybany

danger655
Super Moderatori
Super Moderatori

Bara Warn :
Mesaje : 102
Popularitate : 0
Varsta : 21
Localizare : Botosani

http://www.justmetin.tk/

Sus In jos

Re: [HOT]Ascaria Quest & Monsters by JustMetin [FUNCTIONAL QUEST]

Mesaj Scris de Ba1etel la data de Vin Iul 08, 2011 5:42 am

TC!+cos mai e postat!

Ba1etel
Super Moderatori
Super Moderatori

Bara Warn :
Mesaje : 95
Popularitate : 0
Localizare : Desa

Sus In jos

Re: [HOT]Ascaria Quest & Monsters by JustMetin [FUNCTIONAL QUEST]

Mesaj Scris de Continut sponsorizat Astazi la 7:30 am


Continut sponsorizat


Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum